Bedrijfshuisvesting huren

Wat komt er bij kijken

Wij nemen de tijd om uw wensen en behoeften in beeld te brengen. Dat geldt ook voor het vinden van de juiste locatie en het selecteren van mogelijke objecten. Waarbij vertrouwen en zekerheid centraal staan, het gaat tenslotte om uw toekomstige bedrijfshuisvesting.

Bij het (aan)huren van bedrijfshuisvesting in de regio Doetinchem begeleiden wij u onder andere met vraagstukken over de ruimtebehoefte en bijbehorende kwaliteit, het voeren van de onderhandelingen en het beoordelen van de huurovereenkomst.

Zo gaan wij te werk

Nadat u kennisgemaakt heeft met register makelaar Jeroen Franken, inventariseren wij uw wensen en behoefte. Vervolgens gaan wij met deze informatie op zoek naar een passend object. Wij maken een selectie en presenteren deze. Zodra u interesse heeft, regelen en begeleiden wij uw bezichtiging.

Als u serieuze interesse heeft en over wilt gaan tot huur, voeren wij voor u de onderhandelingen. Komen we tot een deal dan verzorgen wij het contact met de betrokken partijen over de oplevering.

Bekijk aanbod bedrijfshuisvesting Neem contact op

Bedrijfshuisvesting huren

Meer over (aan)huren via Franken Vastgoed

Bedrijfshuisvesting zoals een bedrijfspand, een winkelpand of een kantoorpand huren in Doetinchem en omgeving doe je via Franken Vastgoed. Wij beschikken over een zeer uitgebreid netwerk in de regio. Dit combineren wij graag met onze jarenlange ervaring en expertise. Wij werken met een klein team van specialisten waarmee wij persoonlijk contact voorop stellen.

Ons werkgebied

Als bedrijfsmakelaar zijn wij voornamelijk actief in de regio Doetinchem (Achterhoek). Ons dagelijkse werkgebied ligt tussen Eibergen, Winterswijk, Duiven en Zutphen. In die regio bieden wij bedrijfspanden en bedrijfsruimtes aan.

Bekijk aanbod bedrijfshuisvesting

Heeft u een vraag of wilt u gewoon meer informatie over het huren van een bedrijfspand, kantoorpand of winkelpand in Doetinchem en omgeving?

Neem gerust telefonisch contact met ons op via 0314-646610 of stuur ons een mail op info@frankenvastgoed.nl. U kunt ook het contactformulier invullen, dan nemen wij met u contact op.

Ons (aan)huurproces samengevat

  1. Kennismaking;

  2. Inventarisatie wensen en behoeften;

  3. Zoekend naar passend object;

  4. Selecteren en presenteren selectie;

  5. Inplannen bezichtigingen;

  6. Uitvoeren/begeleiden van bezichtigingen;

  7. Voeren van onderhandelingen;

  8. Contact met de betrokken partijen over de oplevering.

Contactformulier

Een vraag of vrijblijvend kennismaken?

Contactformulier